Biztosítás telefonon - Kötelező, casco biztosítás, lakásbiztosítás gyorsan!

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 
Kérjük értékeljen minket...
még nem értékelték
Thank you for rating this article.

Manapság, amikor az emberek szeretnek mindent gyorsan, és egyszerűen elintézni, a biztosítóknak is igazodni kell az igényekhez. A biztosítók munkáját folyamatos mozgás jellemzi, mert állandóan változik a gazdasági környezet, változnak a jogszabályok, melyek a tevékenységüket befolyásolják, keretbe helyezik, fejlődik a technikai háttér, amelyhez szintén igazodniuk kell. Itt kell megemlíteni a változó ügyféligényeket is, amely talán a leginkább befolyásolja egy biztosító termékkínálatát. A középpontban az ügyfél van, akit ki kell szolgálni, sőt ha lehet, elé kell menni az igényeinek, azaz bizonyos fokig formálniuk is kell az ügyféligényeket a biztosítóknak.


Hívjon minket és segítünk: 06-70-330-6065

A ma embere mindenben a gyorsat szereti. Gyorsétterem, gyors ügyintézés, semmi sorban állás, illetve várakozás. A biztosító társaságoknak is meg kell felelnie ennek az elvárásnak, amit velük szemben is felállítanak az ügyfelek. A biztosítók egyik feladata- a gazdag termékkínálat mellett- megteremteni egy olyan adminisztrációt, illetve technikai hátteret, amely maximálisan igazodik a kor elvárásaihoz, illetve az aktuális társadalmi, emberi igényekhez. A technikai háttér megteremtésében elsőrendű szerepet játszik az információs technika, illetve a telefon. A személyes kontaktus, illetve a biztosítási pontokon, irodákban való személyes ügyintézés egyre inkább háttérbe szorul. Előtérben azok az ügyintézési módok vannak, amelyek lehetővé teszik az otthonról való ügyintézést, illetve azt a lehetőséget, hogy bárhonnan, bármikor el tudja az ember intézni a biztosításával kapcsolatos dolgokat, legyen az kötés, módosítás, felmondás, illetve információszerzés.

Egyik ilyen lehetőség a telefonon történő ügyintézés, amely népszerű az ügyfelek között, de már nem állhatja a versenyt az online lehetőségekkel. Ettől függetlenül még sokan veszik igénybe ezt a lehetőséget. Természetesen ennek megfelelően van lehetőség arra, hogy az ember telefonon keresztül kösse meg biztosítását. Minden biztosító rendelkezik call centerrel, amelyen keresztül az ügyfelek a nap 24 órájában elérhetik szolgáltatójukat, és el tudják intézni a biztosításukkal kapcsolatos ügyeiket. Telefonon történő biztosítás kötés esetén az adatok bekérése telefonon keresztül történik, legyenek azok személyes adatok, illetve a biztosítással kapcsolatos adatok. Pontról pontra kitöltésre kerül a szerződés, ahol, ha valamelyik pontnál kérdése van az ügyfélnek, vagy további információra van szüksége, azonnal meg is kapja a választ, vagy a tájékoztatást.

Amennyiben a szerződés kitöltése megtörtént, és mindkét fél részéről helybenhagyásra került, akkor a következő lépésként a jóváhagyott szerződés kinyomtatásra kerül, majd aláírásra postázzák az ügyfélnek, aki az aláírás után visszaküldi a biztosítónak az őket megillető példányt. Amennyiben sürgősen szüksége van az ügyfélnek a szerződésre, akkor az általa megadott fax számra, vagy email címre kerül kiküldésre. A biztosítás telefonon gyorsan, és egyszerűen megköthető, érdemes élni a lehetőséggel. 

Számolja ki itt a kötelező biztosítását!
12 biztosító díjából választhat ide kattintva!

Kérdése van? Tegye fel nekünk! Szakértőnk rövidesen megválaszolja.

Segíthetünk?

Elakadt? Kérdése van,
biztosítás kötéssel kapcsolatosan?
Hívjon! -
06-70-7030-860