Manapság, amikor az emberek szeretnek mindent gyorsan, és egyszerűen elintézni, a biztosítóknak is igazodni kell az igényekhez. A biztosítók munkáját folyamatos mozgás jellemzi, mert állandóan változik a gazdasági környezet, változnak a jogszabályok, melyek a tevékenységüket befolyásolják, keretbe helyezik, fejlődik a technikai háttér, amelyhez szintén igazodniuk kell. Itt kell megemlíteni a változó ügyféligényeket is, amely talán a leginkább befolyásolja egy biztosító termékkínálatát. A középpontban az ügyfél van, akit ki kell szolgálni, sőt ha lehet, elé kell menni az igényeinek, azaz bizonyos fokig formálniuk is kell az ügyféligényeket a biztosítóknak.
Hívjon minket és segítünk: 06-70-330-6065
Számolja ki itt a kötelező biztosítását! - 11 biztosító díjából választhat.
A ma embere mindenben a gyorsat szereti. Gyorsétterem, gyors ügyintézés, semmi sorban állás, illetve várakozás. A biztosító társaságoknak is meg kell felelnie ennek az elvárásnak, amit velük szemben is felállítanak az ügyfelek. A biztosítók egyik feladata- a gazdag termékkínálat mellett- megteremteni egy olyan adminisztrációt, illetve technikai hátteret, amely maximálisan igazodik a kor elvárásaihoz, illetve az aktuális társadalmi, emberi igényekhez. A technikai háttér megteremtésében elsőrendű szerepet játszik az információs technika, illetve a telefon. A személyes kontaktus, illetve a biztosítási pontokon, irodákban való személyes ügyintézés egyre inkább háttérbe szorul. Előtérben azok az ügyintézési módok vannak, amelyek lehetővé teszik az otthonról való ügyintézést, illetve azt a lehetőséget, hogy bárhonnan, bármikor el tudja az ember intézni a biztosításával kapcsolatos dolgokat, legyen az kötés, módosítás, felmondás, illetve információszerzés.
Egyik ilyen lehetőség a telefonon történő ügyintézés, amely népszerű az ügyfelek között, de már nem állhatja a versenyt az online lehetőségekkel. Ettől függetlenül még sokan veszik igénybe ezt a lehetőséget. Természetesen ennek megfelelően van lehetőség arra, hogy az ember telefonon keresztül kösse meg biztosítását. Minden biztosító rendelkezik call centerrel, amelyen keresztül az ügyfelek a nap 24 órájában elérhetik szolgáltatójukat, és el tudják intézni a biztosításukkal kapcsolatos ügyeiket. Telefonon történő biztosítás kötés esetén az adatok bekérése telefonon keresztül történik, legyenek azok személyes adatok, illetve a biztosítással kapcsolatos adatok. Pontról pontra kitöltésre kerül a szerződés, ahol, ha valamelyik pontnál kérdése van az ügyfélnek, vagy további információra van szüksége, azonnal meg is kapja a választ, vagy a tájékoztatást.
Amennyiben a szerződés kitöltése megtörtént, és mindkét fél részéről helybenhagyásra került, akkor a következő lépésként a jóváhagyott szerződés kinyomtatásra kerül, majd aláírásra postázzák az ügyfélnek, aki az aláírás után visszaküldi a biztosítónak az őket megillető példányt. Amennyiben sürgősen szüksége van az ügyfélnek a szerződésre, akkor az általa megadott fax számra, vagy email címre kerül kiküldésre.
A biztosítás telefonon gyorsan, és egyszerűen megköthető, érdemes élni a lehetőséggel.