Az Aegon mindig is legfontosabb szempontnak tartotta fejlesztései során, hogy egyre magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtson ügyfelei részére. A kötelező biztosítást és a cascót kiegészítő konstrukciók között a társaságnál valóban megtalálható minden olyan modern termék, mellyel az ügyfél biztonságban érezheti magát és gépkocsiját egyaránt. Az E biztosítás maximálisan kielégíti a modern igényeket- már az Aegon is erre koncentrál. Ennek szellemében fejlesztette ki az Aegon Angyal csomagot is, melynek célja az internetes szolgáltatás népszerűsítése. Ebben a módozatban az Aegon ügyfelek igen nagy mértékű kedvezménnyel számolhatnak, melynek csak egyetlen feltétele van, hogy vállalják a biztosítóval történő levelezéseket elektronikus úton. Az Aegon Angyalt és kapcsolódó, továbbfejlesztett alkalmazásait az ügyfelek ingyenesen tölthetik le okos telefonjaikra.
A kötelező biztosítási piac az elmúlt években igen nagy ingadozást mutatott, míg 2010-ben a forgalom 12 százalékos csökkentést mutatott, az ezt követő év elején további 13 százalékos mérséklődés volt tapasztalható, ráadásul a biztosítók kiadásai e mellett folyamatosan növekedtek. A felelősségbiztosításból eredő bevétel reálértéket tekintve ebben az évben 12 százalékkal a 2000-es piaci árbevétel alá esett, a mellett a riasztó adat mellett, hogy a 10 évvel ezelőtti 2.8 milliós közúti közlekedés során balesetet szenvedett gépjárművek száma mára már 3.6 millióra növekedett meg. Ezek adatok fényében azt láthatjuk, hogy az előzőévekben kampánynyertesnek kikiáltott biztosítók valójában mind igen nagy veszteséget szenvedtek el.
Az Aegon azon társaságok közé tartozik, mely nem a piaci helyért való harcra és a legjobb díj cím elérésére koncentrál elsősorban, hanem az ügyfelek kiszolgálására és teljes megelégedettségére fekteti a hangsúlyt. Konstrukcióban fontosnak tartja, hogy szerződéses feltételei és díjai egyformán érthetők, áttekinthetők legyenek és a legjobb minőséget nyújtsák szolgáltatásaik során. Persze a társaság is tisztában van azzal a ténnyel, hogy ma még mindig sok olyan ügyfél van, akinek elsősorban az ár alapján választja ki biztosítását, de gondolnak minden rétegre, a termékskála igen kiterjedt. Az átlag adatokból kitűnik, hogy azok száma sem kevés, akik a díj mellett más egyéb szempontokat is szem előtt tartanak, és akik a társaság szolgáltatásával elégedtek, azok néhány forintnyi különbség miatt nem kötnek át más biztosítóhoz, sokkal inkább fontosnak tartják a megfelelő szolgáltatást.
Az E biztosítás az igényeket abszolút kielégíti – már az Aegon is erre koncentrál, hiszen ezzel lehet megkönnyíteni az ügyfelekkel való kapcsolattartást, az ügyintézés lerövidítését. Az Aegon E biztosítása a piacon tulajdonképpen teljesen egyedi konstrukció, mely a kötelező felelősségbiztosítással kombinálva teljes körű lefedettséget biztosít. Ezzel a modul csomaggal olyan kockázatokra is kiterjeszthető a csomag, amelyeket azelőtt kizárólag a caso mellé lehetett igénybe venni. A csomaghoz tartozó assistance szolgáltatás például segítséget nyújt azonnal, ha műszaki hiba történik, de abban az esetben is, amikor egy saját hibánkból bekövetkezett balesetben a gépkocsink lerobban, menetképtelenné válik. A felmerülő gondokra több megoldást is kínálnak, akár szervizbeli akár helyszíni javítást illetően. Amennyiben az autót több napra a szervizben kell hagyni, felajánlanak egy bérautót. Az E biztosításin belül a kötelező felelősségbiztosítás mellé vadkár-, kátyúkár, de akár utasbiztosítást is lehet kötni.
Nem véletlen, hogy az E biztosítás az, amire már az Aegon is koncentrál, népszerűsítve szolgáltatását ráadásként olyan ingyenes alkalmazásokat is díjmentesen kínál ügyfeleinek, melyek okos telefonra letölthetők és elsősorban a közlekedéssel kapcsolatos információk nyerhetők belőle, mellyel nagymértékben megkönnyíthető az utazás. Így többek között az Aegon Angyal, mely IOS (IPhone, IPad) és Android operációs rendszerű készülékekre tölthető le, segítséget nyújt, hogy célunkhoz közel megfelelő parkolóhelyet találjunk, vagy segít a nagyobb dugók elkerülésében, ráadásul a programban beépített assistance szolgáltatás is működik, melyen keresztül azonnal hívható a segélyszolgálat. Amint leadjuk az ügyfélszolgálatnak a helyszín GPS adatait, a műszaki segítséget máris odairányítja.
Az Aegon ez évi újdonságként a kötelező biztosítások mellé elektronikus ügyintézés vállalásakor úgynevezett ePosta kedvezményt nyújt, melynek nem csupán a megtakarítás szempontjából van nagy jelentősége, de nagyban támogatja a környezetvédelmet is. A társaságnak legfőbb jövőbeni célkitűzése az e-biztosítás továbbfejlesztése és intézményesítése, mert úgy látják, hogy ezzel nagy tempóban felgyorsítható az ügyintézés, mely a szolgáltatások további javulását eredményezi. Épp ezért azok az ügyfelek, akik élnek az elektronikus szolgáltatáslehetőségével, ehhez megadják internetesés telefonos elérhetőségüket, nem csak pénzbeli kedvezménnyel számolhatnak, de többletszolgáltatásokra is jogosulttá válnak. Ennek alapja a már meglévő kedvezmények rendszere lesz, elsősorban a partnerkedvezmény, mely mellett az az ügyfél, akinek az Aegonnál van a kötelező mellet más biztosítása is, mint caso, vagy lakásbiztosítás, további kedvezményekkel számolhat. Ez után sem lesz azonban kampánykedvezmény, ami azt jelenti, hogy a biztosító nem különbözteti meg azokat az ügyfeleket, akik év közben vásárolnak autót és ekkor kötnek biztosítást, az engedményektől ők sem esnek el, sőt új ügyfélként az alapdíj tekintetében maximum 10 százalék díjkedvezmény őket is megilleti.
Az E biztosítás hasznossága és előnyei mellett az Aegon általában ismerteti ügyfeleivel a casco fontosságát is, mert ezzel nem csak az együttkötési kedvezmény lehetőségével élhet az üzembentartó, de ezzel még nagyobb biztonság is garantálható. Használt autó tulajdonosokra is gondolván az Aegon a jövőben is kínálja azt a szolgáltatását, melynek megkötésekor az ügyfél saját maga választhatja meg a konstrukciót a kockázatok, kártérítési limit és így a fizetendő díjösszeg tekintetében is.