biztoshely biztositas

Egyformán fontos a személyes és az interneten történő biztosítás értékesítés

Ha egy biztosító azt szeretné elérni, hogy egy jó piaci helyet érjen el, akkor oda kell figyelnie egy -két tényezőre. Ezek a tényezők például a rizikófaktor csökkentése, vagy új árat adnak bizonyos termékeknek, esetleg a pénzügyi alapokat újraépítik. Azok a cégek, akik így tettek, elég jó helyet tudhatnak magukénak 2014-ben is.

A piaci keresztszerződés itt van a láthatáron, ami új esélyeket, lehetőségeket biztosít. Azok a vevők, akik még fiatalabb korban vannak, szeretik az online lehetőségeket kiaknázni, így manapság már elvárás, hogy egy terméket el lehessen érni interneten keresztül is és ez vonatkozik a biztosítókra is. Az úgynevezett Y Generáció 1996-tól napjainkig szinte csak az internetes vásárlást preferálja.

A mai fiatalokra az jellemző, hogy nagyon függenek a mai technológiától, ezért ezt is bele kell kalkulálniuk a biztosítóknak, amikor kialakítják a forrásukat, hogy hogyan lehet elérni a legjobb pozíciókat. Ezek nem hoznak annyi pénzt a konyhára a biztosítóknak, de elég tág kört képviselnek és sokkal nagyobb a választási lehetőség, mint azelőtt. Ráadásul az ügyfelek szolgáltatót pikk pakk tudnak cserélni. Az öregebb vagy idősebb korú ügyfelek inkább maradnak a régi bevált személyes ügyintézésnél és sokan elvárják, hogy ezt a biztosító cégek is tartsák szem előtt. Az viszont tény, hogy ha valaki hosszútávra tervez, annak számolnia kell a személyes találkozásokkal. Azoknak, akik a pénzügyekkel foglalkoznak sokkal kedvezőbb tér a gyermekes családok és az idősebbek, vagy akik nyugdíjba vonulnak. Ez azért is alakult így ki, mert ezek az idősebb emberek több anyaggal és információval rendelkeznek, amit kezelni tud az adott tanácsadó. Azonban azzal is számolni kell, hogy nincs ingyen a pénzügyi előre tervezés.

Ez a világ most már arról szól, hogy a személyes és digitális formát egyaránt igénybe veszik az emberek.  Ez a két értékesítési fajta viaskodik az emberek kegyeiért napjainkban. Az derült ki, hogy egyre jobban teret nyernek az internetes elérhetőségek, de a személyes ügyintézés még mindig nagy részt vesz el. A változásokkal együtt próbálnak mozogni a biztosítók és igyekeznek nem csak lépést tartani, de változni és alkalmazkodni is a biztosítási szokásokhoz, persze ez hosszabb folyamat lesz. Összegezve a végzett felmérésekből arra lehet következtetni, hogy jelen pillanatban egyformán fontos a személyes és az interneten történő értékesítés is.

Nem találta azt, amit keresett, esetleg kérdése lenne? Tegye fel nekünk itt és mi a lehető leghamarabb megválaszoljuk Önnek!

Segíthetünk?

Elakadt? Kérdése van,
biztosítás kötéssel kapcsolatosan?
Hívjon! -
06-70-330-6065