Nagy az igény az SMS alapú kommunikációra a biztosítók ügyfélköreiben

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 
Kérjük értékeljen minket...
még nem értékelték
Thank you for rating this article.

Egyre több ügyfél kommunikálna SMS-en keresztül biztosítójukkal, és szívesebben bonyolítanák az ügyfélszolgálati ügyeket, a különféle riasztásokat, frissítéseket, terméktájékoztatókat és a meglévő szerződésekkel kapcsolatos ügyleteket.

Természetesen mindig lesznek olyan kérdések, amelyekkel kapcsolatban az ügyfelek a telefonos megkeresést fogják előnyben részesíteni.

Ezzel szemben viszont nagyon sok ügyfélszolgálati ügyben, például mikor kell a szerződésüket megújítani, szívesebben lépnének kapcsolatba a biztosítójukkal SMS-ben, vagy mobil applikáció segítségével, tehát idővel várhatóak ilyen jellegű fejlesztések is.

Kérdése van? Tegye fel nekünk! Szakértőnk rövidesen megválaszolja.

Segíthetünk?

Elakadt? Kérdése van,
biztosítás kötéssel kapcsolatosan?
Hívjon! -
06-70-7030-860