Mi mindenben segít egy biztosítási alkusz?

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 
Kérjük értékeljen minket...
még nem értékelték
Thank you for rating this article.

miben_segit_a_biztositasi_alkusz.jpgA biztosítási alkuszok egyre ismertebb, és egyre jelentősebb szereplői a biztosítási piacnak. Egyre többen ismerik fel az ügyfelek oldaláról is az alkuszokkal való együttműködés előnyeit. Bár ennek ellenére még mindig sok ember előtt nem teljesen tiszta, hogy mi is a különbség a biztosítási ügynök, és a biztosítási alkusz között. Ennek tisztázása annyira fontos, hogy ki kell térnünk rá. A biztosítási ügynök egy olyan személy, aki egy biztosító társaság megbízásából, értékesíti annak termékeit, ami azt jelenti, hogy a társaság alkalmazottjaként, illetve megbízottjaként annak érdekeit szolgálja.

Ez egyben azt is jelenti, hogy a cél nem az, hogy az ügyfél a piacon lévő legjobb ajánlatot kapja meg, hanem az, hogy az adott biztosító termékét, szolgáltatását vásárolja meg, vegye igénybe. Ezzel szemben a biztosítási alkusz, az független a biztosítóktól, és érdekei az ügyfélhez kötik, akitől a megbízást kapja. Az alkusz mindenben segíti az ügyfelet, hogy a biztosítási piacon megtalálj a számára legkedvezőbb díjazású, és egyben az igényeit is legjobban lefedő terméket. Az alkuszok egyik legismertebb szolgáltatása, a különböző biztosítási-kalkulátorok bevezetése, melyek segítségével az ügyfelek egyszerűen, és gyorsan kiválaszthatják azt a biztosítót, illetve azt a terméket, amelyre szerződni szeretne. Kezdetben a kötelező biztosításokkal kapcsolatos kalkulátorok jelentek meg, majd folyamatosan a többi termékkel kapcsolatban is. A biztosítási alkuszoknak ebben is úttörő munkájuk volt. Alaphelyzetben az ügyfelek többsége a biztosítás megkötésének erejéig találkozik az alkuszokkal, pedig azok szolgáltatásai ennél sokkal szélesebbek. Nézzük meg, hogy mi mindenben segíthet a biztosítási alkusz?

Természetesen, amint fentebb említettük a legismertebb szolgáltatásuk a biztosítás megkötéséhez kapcsolódik, amiben ténylegesen óriási segítséget tudnak nyújtani az ügyfeleknek, akik nincsenek mindig tisztában a lehetőségekkel, akciókkal, kedvezményekkel, és gyakran a szakmai zsargonnal sem, és aláírnak olyan szerződéseket is, amelyek rájuk nézve nem a legelőnyösebbek. Tanácsot, szakmai segítséget adnak akár telefonon, akár írásban, vagy akár személyesen is.

Ezen felül segítségünkre lehetnek azokban az esetekben, amikor valamilyen adminisztratív probléma merül fel, és az ember nem tudja, hogy olyankor mi a teendő. Ilyen esetekben is bátran lehet kérni az alkuszok segítségét, tanácsát.

Sokan nem tudják, hogy az alkusz munkája nem ér véget a szerződés megkötésével, illetve nem merül ki a tanácsadásban. Igény esetén komoly segítséget tudnak nyújtani ugyanis a kárügyintézésben is, melynek köszönhetően a lehető leghamarabb kézhez kaphatja az ügyfél a kártérítést.

Végül, de nem utolsó sorban, abban is segítséget tudnak nyújtani, hogy figyelik helyettünk a biztosításunk évfordulóját, és időben felhívják a figyelmünket annak közeledtére, és adott esetben egyből elküldik az aktuális ajánlatokat is, ha biztosítót szeretnénk váltani. Hazánkban nagy számban tevékenykednek független biztosítási alkuszok, ezért nem nehéz a lakóhelyünkhöz közel találni egyet, akivel együttműködve sok buktatót elkerülhetünk. Természetesen, ha nem vagyunk az adott alkusszal megelégedve, akkor csak annyi a teendőnk, hogy a biztosítási alkuszok szövetségének a honlapján kiválasztjuk a számunkra legmegfelelőbb szolgáltatót. Vegyük igénybe az alkuszok segítségét, mert csak nyerhetünk ezen a kapcsolaton. 

Kérdése van? Tegye fel nekünk! Szakértőnk rövidesen megválaszolja.

Segíthetünk?

Elakadt? Kérdése van,
biztosítás kötéssel kapcsolatosan?
Hívjon! -
06-70-7030-860